7010181701 |
Vilaniuada: Projecte educatiu de descoberta de Valls i l'entorn amb dispositius mòbils |
2018-2019 |
Assessorament. Secundària Obligatòria |
|
|
|
24/10/2018 - 21/6/2019 (30 hores) de 15:30h a 17:30h |
|
INS Narcís Oller |
|
c. Francesc Gumà Ferran, 1 (Valls)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Alt Camp
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Creació dels materials necessaris i posada en funcionament de les activitats proposades en el taller anterior.
|
| |
Objectius |
1. Treballar en un projecte en grup de professors per aprofundir en les eines i les capacitats per aplicar-ho amb els alumnes.
2. Consolidar la ciutat de Valls com una de les seus del projecte WMCP (World Mobile City Project).
3. Finalitzar i posar en pràctica els materials generats.
4. Obrir el projecte als altres instituts de la comarca.
|
| |
Continguts |
Aprofundir en les eines de dispositius mòbils i de creació de materials ja introduïts en el taller del curs 2016-17 i 2017-18.
Confeccionar el material per portar a terme l'activitat programada (Vilaniuada).
Actualitzar la guia didàctica de l'activitat.
Actualitzar la pàgina web i altres mitjans per difondre l'activitat a tota la comunitat educativa de l'Alt Camp.
|
| |
Avaluació |
Acabar la confecció del material del taller, elaborar documentació de les hores presencials, actualitzar de la pàgina web i utilitzar les aplicacions mòbils a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions i realització de les tasques encomanades a l'apartat avaluació
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat del centre
|
| |
E-mail |
crp-altcamp@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
24/10/2018 |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 9 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 10 |
dimarts |
21/05/2019 |
- |
- |
|
| |